اخبار تبلیغات

اوبر ایت و کوکاکولا برای افرادی که در شب عید کار میکنند رایگان غذا میفرستند! + ویدیو

اوبر ایتز

کار کردن در شیفت شب به انداره کافی سخت و ناخوشایند است، اما در شب عید وقتی همه زمانشان را با خانواده شان سپری میکنند، کار کردن به واقع ظلم و ستم است! در این موقع از سال کسانی هستند که مجبورند به تنهایی ساعت هایی اضافی را در اداره یا شرکت خود بمانند و مشغول به کار باشند در حالی که حس دور بودن از دیگران آنها را بسیار اذیت میکند.

همکاری کمپانی “UberEats” و “coca cola”

از این رو کمپانی “اوبر ایت” و  “کوکا کولا” دست به دست هم میدهند و تصمیم میگیرند از این فرصت استفاده کنند و برای کسانی که شب کریسمس را در محل کارشان سپری میکنند، بصورت رایگان غذای شب کریسمس را از خانواده کارمندان تحویل گرفته و به محل کار آنها تحویل میدهد.

این تبلیغ که با نام “when Christmas feels like home” منتشر شده است، مختص کسانی است که فرصت حضور در خانواده و نشستن سر میز شام خانوادگی را ندارند.

 این همکاری میان کوکا کولا و اوبر ایت باعث میشود پزشکان، ماما ها، نگهبانان امنیتی، کارکنان هتل و آتش‌نشان‌ها بتوانند شام کریسمس را که توسط عزیزانشان تهیه‌شده است، توسط اوبر ایت به طور مستقیم به محل کارشان، ارسال کنند.

این کار منحصر بفرد در  7 دسامبر ( ۱۶ آذر)  با تهیه تبلیغی به کارگردانی julien Guetta صورت گرفته است.  این تبلیغ یک نگهبان شبانه را نمایش میدهد که پس از خداحافظی با آخرین نفر، شب تنهایی خودش را شروع میکند. سعی میکند تا زمان خود را با شیوه های متفاوتی مثل سر خوردن با صندلی در لابی اداره، گلف، سوراخ کردن کاغذ و… پر کند. همچنان که این نگهبان مشغول پاشیدن برف مصنوعی روی درخت کریسمس در لابی میباشد، پیک اوبر ایت از راه میرسد و وارد اداره میشود. بسته را که شامل نوشابه کوکا کولا، غذای شب کریسمس و یک پلیور سال نو است را  تحویل نگهبان داستان ما میدهد. نگهبان پلیور را میپوشد و آماده خوردن میشود که ناگهان عکسی را از خانواده اش دریافت میکند که همان پلیور پوشیده اند و روی عکس نوشته اند از غذایت لذت ببر. بعد از آن پیام تبلیغ ظاهر میشود که نوشته است: “غذاهایی هستند که شما نمیتوانید از دستشان بدهید” بعد درباره چگونگی ارسال غذاها توسط اوبر ایت برای کارمندانی که در شب عید کار میکنند توضیح میدهد.

مدیر ارشد تجارت الکترونیک و نوآوری کوکا کولا GrégoireSénéchal گفت:

این خدمت، همه ارزش‌های برند را هنگامی که برای گردهمایی مردم به خصوص برای جشن‌هامطرح می‌شود ، به همراه دارد . این به ما این امکان را می‌دهد که یک کانال جدید ازتوزیع محصول استراتژیک را ، خصوصا ً برای جوانان و خانواده‌های شهری را فعال کنیم. این فعالیت بخشی از هم‌کاری بلند مدت با UberEats ، در دو بخش بازاریابی و تجاری است. هدف از این اتحاد، بهبود دیدمشتریان، توزیع آنلاین ، و اندازه گیری میزان توجه مصرف کنندگان به محصولات ما درپلتفرم های مختلف، در طول سال است.

همچنین متیو مانور رئیس بخش بازاریابی اوبر ایت در فرانسه گفت:

ما از اینکه قادر به ارائه این نوع تجربه منحصر بفرد در هم‌کاری با کوکا کولا هستیم خوشحالیم وبه خاطر تکنولوژیشان از آن‌ها سپاسگذاریم . ما از طریق این عملیات انحصاری، می‌خواستیمبه مردم فرانسه، آنهایی که مجبورند در شب کریسمس کار کنند احترام بگذاریم تا آن‌هابتوانند آن لحظات جادویی را به روش خودشان جشن بگیرند .

در ادامه شما میتوانید ویدیو این حرکت هوشمندانه و جالب را مشاهده کنید.

[تعداد: ۲    میانگین: ۳/۵]
در صورتی از این مطلب خوشتون اومد، با دوستانتون به اشتراک بگذارید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *